6 Ağustos 2008 Çarşamba

Vişne Kompostosu



Vişneli tariflerin sonuncusu vişne kompostosu olsun, Ramazan ayına sayılı günler kaldı, iftarda yemeklerin yanında kompostolar çok iyi gider.

Derin dondurucuma bu sene bol miktarda vişne koydum, bu güzel lezzetleri kış aylarında da yapmak istiyorum.

Malzemeler

1 kg vişne
2 litre su
2 su bardağı toz şeker
  • Vişnelerin saplarını kopartıp yıkayın. Bir kevgirin içinde suyunun süzülmesini sağlayın.
  • Derin bir tencerenin içine şeker, su ve vişneleri koyup, kısık ateşte pişirin.
  • Kompostoyu soğutup kaselere alın.
Afiyet olsun.

4 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

sevdiğim tek kompostodur kendisi bende reçelini koydum siteme
ellerine sağlık canım
sevgilerimle

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Tüm vişneli tarifler harika.eline sağlık.komposto da nefis olmuş.sevgiler

Adsız dedi ki...

Yaaa burada vişne bulamadım böyle saçmalık olurmu yaa.. Böyle nefis tarifleri gördükçede kendimden geçiyorum :))

ellerine sağlık hayatım yaa nefis olmuş

sevgiler.
www.misssgibi.com

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Sevgili Pınar, ellerine sağlık, kısmet olursa bu ramazan ben de denemek istiyorum vişne kompostosu.. Sana da hayırlı ve bereketli bir ramazan diliyorum..