5 Şubat 2008 Salı

Kaza, Kırık ve Ziyaretler


Günlerdir sayfama bir şeyler eklemek, yazmak istiyorum ama elim değmiyor. Ankara'ya tatil için geldim ama kardeşimin geçirdiği trafik kazası hepimizi çok üzdü ve sarstı. BaaR'ıma yeşil ışıkta karşıdan karşıya geçerken araba çarptı, bizi çok çok üzdü. Çok şükür yine de atlattık, diz ekleminde kırık var ama atlatacak, düzelecek.


Evimiz günlerdir sevdiklerimiz, akrabalarımız, arkadaşlarımızla dolup taşıyor. Zor günlerimizde yanımızda olan, ziyaretimize gelen, gelmek isteyen herkese çok teşekkürler.



Kaza öncesi ve sonrası annemle birlikte mutfakta çok zaman geçirdik. Niyetim yaptıklarımızı biriktirmeden eklemekti ama olmadı. Canım hiç bilgisayarın başına oturmak istemedi bazen de fırsat olmadı.



Soframız, evimiz doldu taştı ama benim o acele ve telaş içinde fotoğraf çekmek aklımın ucundan bile geçmedi. Kardeşimin iyi haberlerini alınca, hayatımız normal rutinine dönmeye başlayınca ben de fotoğrafları çekebildim.


Tariflerimizi ne zaman eklerim bilmiyorum ama şimdi sadece bazılarının adını vereyim, zamanla tarifleri de yazarım.

Babamın Çiğ Köftesi
Gavurdağı Salatası
Hamsi Pilavı
Mantı
Zeytinyağlı Lahana Sarma
Piyaz
Etli Pilav
Karışık Meyve Kompostosu
Vişneli Cheesecake
Çilekli ve Kivili Şarlot

11 yorum:

Cafe Gusto dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun.En kısa zamanda iyileşir inşallah.
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Sevgili Serpil teşekkürler, umarım kardeşim en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur. Sevgilerimle.

NiNo dedi ki...

canjimmm cokkkkkk gecmis olsun Allah acil sifalar versin cok uzuldum en kisa zamandan eskisindende iyi olsun ins canim :( cok operim

EZGi :)) dedi ki...

canım öncelikle kardesine çooook geçmiş olsun.
lezzetlerin hepsi birbirinden enfess görünüyor.hele lahana sarmasını canım nasıl istedi:((
anneninde seninde ellerinize saglık canım.diğer tariflerinde çok hoş.blogun genel olarak çok güzel.sevgiler

Adsız dedi ki...

Ninocum çok teşekkür ederim,umarım BaaR en kısa zamanda iyileşir.
Ezgicim teşekkür ederim, seninde ellerine sağlık.
Sevgilerimle.

meleginmarifetleri dedi ki...

canım çok geçmiş olsun allahtan ucuz atlatmışsınız inşallah çabuk ayağa kalkar sevgilerimle hoşçakal

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Canim,
kardesine cok gecmis olsun, ucuz atlatmis anlattiklarina bakilirsa.

Harika yemek resimlerine ne diyebilirim ki? Hersey harika görünüyor, tüm yapanlarin ellerine saglik demekten baska birsey gelmiyor aklima.

Selam ve sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Melek teşekkür ederim, bir an önce iyileşmesi için elimiz gelen her şeyi yapıyoruz.
Kevsercim teşekkürler, böyle zamanlarda sevdiklerimizi yanımızda görmek moral oluyor, yorgunluklar unutuluyor.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

canim kardesin için çok uzuldum çok buyuk geçmis olsun, dilerim daha iyi olur ve en kisa zamanda ayakta olur, allah korumus yinede, size kolayliklar dilerim, annenle yapmis oldugun lezzetler de harika, ellerinize saglik,hosçakal.

Adsız dedi ki...

çooook çokkk geçmiş olsun canıları sağ olsun nasılsa iyi olunur
sevgiler

Tijen dedi ki...

Pınar'cığım,
Çok çok geçmiş olsun, çok üzüldüm. Umarım tez zamanda tamamen iyileşir.