2 Mayıs 2017 Salı

yemek.com / yazmasam olmaz



Aklınıza gece gece bir şeyler pişirmek düştüyse, ne yapsam acaba derken, yemek tarifleri için sayfaları dolaşırken ağzının suyu aka aka izlediğin bir sayfa varsa çok şanslısın demektir :)


Benim yemek blogum olmasına, çeşit çeşit, farklı tarzda yemekler pişirmeme rağmen zaman zaman sıkıldığımı, farklı tarifler yapmak istediğimi bilmeyen kalmadı. Bu isteğime rağmen yoğun iş ve hayat temposu sürekli yeni denemeler yapmama izin vermiyor. Ben de çeşitli yemek tarifi bloglarını, sayfalarını takip ediyorum, beğendiklerimi yapıyorum ya da ilham alıyorum. Yemek.com'dan da ilham aldığım favori tariflerim var mesela. Üç malzemeli kurabiye, karnabahar köftesi, mug cake gibi. Tarifler ve içerikleri güvenilir, gözünüz kapalı yapabilirsiniz. Ben her tarifi kendime göre değiştirmeme rağmen hiç sorun yaşamadım.


Sayfada tarifler dışında severek okuduğum "Keşfet" bölümü var. "Ankara'nın Yeni Trendi Bülten Sokak'ta Mutlaka Ziyaret Etmeniz Gereken 10 Mekan" yazısı ilgimi çekmişti, şehrini seven bir Ankaralı olarak yeni açılan mekanları mutlaka takip ediyorum. Bu yazıda bahsedilen Kaktüs Smoothies & More sevdiğim yerlerden birisi ve daha önce ANNE KEDİ Facebook sayfamda da paylaşmıştım. Yine Pizza Il Forno, Sardunya ve Koala mutlu olduğum yerler. O yüzden yemek.com "Keşfet" bölümü çok kıymetli :))


Bir de pratik ve farklı bilgilerin olduğu "Öğren" kısmı var. Burada bildiğim şeyler olduğu gibi Yemlik otu, Hodan Otu ve Çiriş otu da bu sayfa sayesinde ilgimi çekmişti.

Son zamanlarda 5-6 Mayıs'ta İstanbul Uniq Açık Hava'da düzenlenecek olan Urban Picnic ile ilgili çok paylaşımları var. İstanbul'da olsam kaçırmazdım, katılacak lezzetleri görünce ağzımın suyu akıyor.

Bu arada iyi bir instagram kullanıcısıyım, çok sayfa takip ediyorum elbette. Çok beğendiğim kişisel bloglar da var yemek konusunda ama yaradılışımdan dolayı tek düzeliği sevmiyorum. Hep aynı formatta paylaşımlardan sıkılıyorum. Bu yüzden instagramda da yemek.com benim favorim.Yemek tarifi videolarını, eğlenceli paylaşımlarını ve yarışmalarını keyifle takip ediyorum, aklıma düşürdüğü tarifleri de yapıyorum. Özellikle sevimli paylaşımları, muhteşem görselleri, pratik bilgileri, ilham veren tarifleri ile keyifle takip ediyorum. İnstagram sayfalarında ara sıra yarışmalar da düzenleniyor, takibe almakta fayda var.


Youtube hesaplarından bahsetmesem olmaz. En eğlenceli yemek kanallarından birisi diyebilirim. Videolar çok başarılı, çekimler profesyonel. Tariflerin yanı sıra "Nasıl?" videoları (Leblebi Aslında Nasıl Yenir? gibi), Youtuberların gözleri kapalı şekilde yedikleri yemekleri tahmin ettikleri "Gözü Kapalı" videoları çok eğlenceli. Yemek.com Kafa Açıyor, Pazarın Nabzı, Sen Hangi Tarafsın kısımlarını sakın kaçırmayın ;)

Yemek.com 'a cep telefonumdan / tabletimden de kolayca ulaşmak istiyorum derseniz IOS ve Android yazılımlar için uygulamalarını yükleyebilirsiniz. 


Hiç yorum yok: