15 Ocak 2017 Pazar

Meyveli Puding


Ülkemde yaşanan her şey o kadar yoruyor ki beni, hiç bir şey yapmak, paylaşmak istemiyorum. Evde mutfak zorunlu uğradığım, bir şeyler yapıp çıktığım bir alan haline geldi. Yine de kendimi umudumu kaybetmemek, iyi şeylerin olacağına, terörün, savaşın, acıların biteceğine inandırmak istiyorum. Dünyayı güzellikler kurtaracak değil mi?

Umudu kaybetmemek için herkesin kendince bir yolu vardır. Dua etmek, meditasyon yapmak, spor yapmak, konuşmak, okumak her neyse ona dört elle sarılın.

Meyveli pudingi, her ne kadar hazır paketli ürün kullanmak istemesem de, evde ne var ne yok karıştırdığım bir günde yaptım. İyi de oldu, sevilerek tüketildi. Bazen o zararlı, bu katkılı demeden iyi hissetmek yeterli oluyor.
  • Meyveleri mevsime göre değiştirebilirsiniz.
  • Hazır vanilyalı puding kullandım ama sevdiğiniz ev yapımı bir tarif varsa daha güzel olur.
  • Dr.Oetker Vanilyalı Puding 750 ml süt ile hazırlanıyor, meyveler sulanırsa diye 600 ml süt kullandım, kıvamı güzel oldu.
Meyveli Puding

1 paket Dr.Oetker Vanilyalı Puding
600 ml süt
5-6 adet pötibör bisküvi
1 şeftali
9-10 tane iri kırmızı üzüm
1 armut
  • Meyveleri küçük parçalar halinde doğrayın, bisküvileri kırın.
  • 600 ml süt ile pudingi hazırlayın. Puding pişince ara sıra karıştırarak ılınmasını sağlayın.
  • Ilınan pudinge meyveleri ve bisküviyi ekleyin. Kaselere dağıtın.
  • Buzdolabında 4-6 saat dinlendirin.
  • Servis yaparken üzerine hindistan cevizi serpin.
Afiyet olsun.


2 yorum:

durutarifler dedi ki...

Ne çok özlemişim blogları gezmeyi. Ellerine sağlık. Sevgiler

Adsız dedi ki...

Değil mi ama? boşladık buraları ;)