17 Şubat 2015 Salı

İpek'in Doğum Günü 2015



İpek'imin doğum gününü Ocak ayında kutladık ancak karne telaşı, seyahat, tatil derken bloga yazmaya şimdi zaman bulabildim.

Güzel kızım 6 yaşına girdi, annesi Frozen temalı bir doğum günü partisi planladı. Biz de teyze, hala, anneanne, babaanne olarak minik katkılarda bulunduk. En keyiflisi İpek'i Frozen elbisesi içinde mutluluğunu izlemekti. En çok pinyatayı patlatmak için uğraşırken eğlendik.

İpek sayesinde Frozen'ı, Elsa'yı ve diğer kahramanlarını öğrendim. Bizim evde uzun zamandır animasyon izlenmiyor. Yiğit ile yıllarca animasyon filmlerini keyifle izlerdik.

Tariflerin bir kısımı blogda var, onların linkini ekledim. Olmayanları da en kısa sürede yazmak için enerji toplamalıyım.

Bir de nedense fotoğrafını çekmediğim Zeytinyağlı Yaprak Sarması ve Rus Salatası vardı. 


Doğum günü temasına uygun olarak çikolata muzlu pasta


Pancar Salatası






Patates Salatası ve Fındıklı Kurabiye



Patatesli Peynirli Börek


Mayalı Çörek 

Patatesli Peynirli Böreği yıllardır yapmıyordum, doğum günü sayesinde hatırlamış oldum :)) Çok lezzetli ve yumuşacık oluyor, ilk ekleyeceğim tarif bu olsun.

Hiç yorum yok: