13 Haziran 2008 Cuma

Semizotu Salatası



Bugün oğlum karnesini aldı, tatilimiz başladı. Biraz bizimle kalacak daha sonra Ankara'ya gidecek. Arkasından da ben Ankara'ya gideceğim. Uzun yaz tatini biraz anneannede biraz bizimle geçirecek. Henüz yaz tatili planı yapamıyoruz, bitmesi gereken işler tamamlanınca doğru tatile....

Sıcaklar bastırınca ağır yemekler tercih edilmiyor. Bol bol zeytinyağlı yemekler ve salataları tercih ediyoruz. Semizotu salatasını da sık sık yapmaya çalışıyorum.

Semizotu Salatası

1 demet semizotu
Yoğurt
1-2 diş sarımsak
Tuz
  • Semizotunun kumlu sap kısımları kesilip, yıkanır. (Pişmeden kullanacağım için yaklaşık 10-15 dakika sirkeli suda bekletiyorum) İri parçalar halinde doğranır. Yoğurt, ezilmiş sarımsak ve tuzla iyice karıştırılır. Üzerine zeytinyağ gezdirilerek servis yapılır.
Afiyet olsun.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Pinar'cim semizotu salatasina bayilirim,super olmus,ellerine saglik,öpüyorum canim.

ACIBADEM KURABiYESi dedi ki...

Gerçekten de yaz aylarının vazgeçilmez salatası, çok severek yiyoruz biz de...


Eline sağlık...

Sevgiler

Dilek

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Anne kedimmmm,

Her zaman yaz slatası diye anılır ama ben her zaman severim yoğurtlu semizotunu.. Fazla mı otoburum ne:)))


Ellerine sağlık canımmm,

Sımsıcak sevgiler, oğluşuna ve sana öpücükler......

egeli dedi ki...

PINAR'CIM ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM,HER GÜN VERSİNLER YİYERİM VALLAHİ ŞU SEMİZOTU SALATASINI ,BAYILIRIM...