30 Aralık 2018 Pazar

Marine Kırmızı Soğan


2018'in son tariflerinden birisi de Marine Kırmızı Soğan. Bu tarif bana ait değil ama instagram paylaşımlarımda çok popüler oldu. Dneyen tüm arkadaşlarım çok beğendi. Hatta sayfamda öne çıkan hikayelerde kendine ait bir yeri oldu :)

Soğanın, sirkenin, zeytinyağının başlı başına bağışıklık sistemi, sağlığımız üzerine olumlu etkileri var. Bir araya gelince bu etki combo yapıyor ve katlanıyor.

Soğan yağ içinde dinlendiği için yumuşuyor mideyi rahatsız etmiyor ve etken maddeler de yağa geçiyor.

Bu paylaşımdaki fotoğrafları da instagram paylaşımlarından seçtim.


Benim oğlum soğan ve sarımsak delisi olduğu için özellikle kışın her ikisine de çok yükleniyorum. Marine kırmızı soğanın yağına ev yapımı, mis gibi bir ekmeği bandırmak yok mu, yeme de yanın da yat misali :)

Kullandığım sirke ev yapımı, fermente, pastörize edilmemiş elma sirkesi. Benim sirke tercihim Fermente Mutfağım ve Fermante Sirke


Marine Soğan

1 adet kırmızı soğan
1 çay bardağı sızma zeytinyağı
2 yemek kaşığı elma sirkesi
1 tutam tuz
1 çay kaşığı kekik
  • Soğanı piyazlık doğrayın. Diğer malzemeleri ekleyip karıştırın.
  • Cam bir kap içinde ağzı kapalı olarak oda sıcaklığında en az 3-4 saat bekletin.
  • Oda sıcaklığında bir gün bekletebilirsiniz. 

Hiç yorum yok: