29 Aralık 2015 Salı

2015



Geldik yılın son ayına. Her aralık ayında kendimle hesaplaşırım, planlarımın ne kadarını gerçekleştirdiğime bakarım, yeni yıl için hayaller kurar, hedefler koyarım.

2015 yılı da heyecanlarla başladı, hayaller neydi, gerçekler ne oldu 😔 olsun, iyi ki de oldu, hayat inişlerle çıkışlarla devam ediyor. Almamız gereken dersler, geçmemiz gereken sınavlar varmış.  Hayata karışmış, gözümü kapamış gidiyormuşum, silkelendim, uyandım. 

Bu yıl en büyük destekçim ergenim, yavru kedim, Yiğit'im oldu. Ben onu değil, o beni avuttu, bana akıl verdi, güçlü olmamı sağladı. O da çok değişti bu süreçte, mutluluğun kıymetini öğrenmiş, öyle dedi 🙏🏻

01.01.2015 benim için kıymetli, o günden bu yana zulümsüz yaşamak için çok çaba harcıyorum. Hem kendimi geliştiriyorum hem de ailemle ortak yolu bularak, konuşarak değişiyorum. Farkındalığımın arttığı bir yıl oldu 2015. Eğitici, öğretici olduğu kadar yıkıcıydı. Kabuk değiştirdiğimiz, güçlendiğimiz, iç sesimizi dinlediğimiz, dengeyi bulmak için çabaladığımız bir yıl oldu. Bir de çok okudum, çok konuştum, çok yürüdüm.

2016 yılı içinde hayallerim var, hayal kurmaktan korkmuyorum. Önce sağlık, sonra hep yanımda olan, yalnız olmadığımı hatırlatan ailem ve arkadaşlarımla mutlu ve huzurlu günler diliyorum. Birbirimize her daim destek olacağımız, kahve ve çikolata ile taçlanmış sohbetlerimizin olacağı, kitaplarla dolu, huzur ve bolluk getirecek parayı kazanacağımız, dengeyi bulduğumuz bir yıl diliyorum.

2015'de sadeleştirdiğim hayat tarzımı 2016' da olgunlaştırıp, basit, doğal, sağlıklı yaşama çabalarımın devamını diliyorum.

Kitaplara, okumaya doyamam. Daha çok okuyacağım, arkadaşlarımla paylaşacağım, blogda yazmaya gayret edeceğim bir yıl hayal ediyorum.

Blogumla daha sık ilgilenmeli, değişen hayat tarzımızı paylaşmalıyım. Ben başarıyorsam, planlıyorsam ve uygulayabiliyorsam herkes yapabilir. Basit yaşam, sürdürülebilirlik, tasarruf, ekolojik ve vegan uygulamaları devam ettirmeli, geliştirmeliyim.

13 yıl önce doktoramı bitirdim, şimdi yeniden öğrenciyim, öğrenme aşkı ve isteği bir ömür boyu sürsün.

Son söz aydınlık ve ferah günlere kavuşalım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails