16 Nisan 2013 Salı

Nisan Ayı Çekiliş Sonucu / 2

2. çekilişi de bu akşam 21:00 itibariyle gerçekleştirdim. Aslında niyetim gün için de yapıp sonuçları açıklamaktı ama bugün hem yoğun hem de keyifli bir gündü.
2. çekiliş için katılım az oldu, 13 kişi ile sınırlı kaldı. Önümüzdeki aylarda katılımın bol olmasını dileyerek sonucu açıklayalım.


Çekilişe katılan isimleri yorumlar kısmında da görebilirsiniz ve kazanan:


6. sırada yorum bırakan ve Amelie hayranı olan gelincika, tebrik ederim. En kısa zamanda haberleşip hediyesini göndermek istiyorum.

4 yorum:

gelincika dedi ki...

ÇOK ÇOOK ÇOOK SEVİNDİM :)
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM..
SIKICI İŞ GÜNÜME RENK GELDİ VALLAHİ :) HEYOOOOOOOO

http://loveandsmile.wordpress.com/

Oglak Kizlari dedi ki...

Ohh güle güle kullansınlar.
Heyecan için teşekkürler.

Keyifli ama hediyesiz anne

birdilimdus dedi ki...

Kazanan arkadaşımız iyi günlerde keyifle kullansın canım... Gönlüne sağlık...

Sevgiler
Evren

love and smile dedi ki...

Harika paketim dün geldi ve ben de bugün blogumda paylaştım,
:)
mutlu perşembeleeerrrrrr

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails