6 Nisan 2013 Cumartesi

ANNE KEDİ Nisan Ayı Çekilişi / 2


Yeni bir çekiliş yapma, hediye verme zamanı geldi. Bu sefer temamız sinema oldu, aslında planlamamıştım. ANNE KEDİ'nin Facebook sayfasında zaman zaman izlediğim filmleri paylaşıyorum, yemek tariflerinden daha fazla kişiye ulaştığını görünce bu ayın hediye konusu da sinema oldu. 

Tek bir izleyiciye 2 hediye geliyor. Filmimiz The Reader (Okuyucu), yanında da çok sevdiğim Amelie filminin afişini (Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain) kapağında taşıyan bir defter.

Benim gibi film seyretmeyi ve güzel defterlere not almayı seviyorsanız sizleri bekliyorum....

Katılım için çok fazla şartım yok ama şunlara dikkat çekmek istiyorum:
  • Çekilişi ANNE KEDİ'ye, bu yazıya yorum bırakanlar arasında yapacağım. Kazananın hediyesini gönderebilmem için oturum açarak yorum yapın, adsız olarak yorum bırakmak isteyenler ise geçerli bir mail adresi bırakmalı.
  • ANNE KEDİ Facebook sayfasını beğenmenizi ve paylaşmanızı istiyorum :)
  • Katılım çok olsun ki anlamlı olsun, bu yüzden ister sayfanızda, ister Google + 'da, Facebook, Twitter'da duyuralım.
  • Son katılım 15 Nisan.. Herkese bol şanslar...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

zevkle katılıyorum..
facebook sayfamda duyurusu yaptım..hayırlısı olsun.
Sedef Akkan
facebook paylaşım:
https://www.facebook.com/sedef.tokerakkan/posts/536778743040814

nalan Budak dedi ki...

Bu sefer sıra bizde inşaalah
nlnbdk@hotmail.com

Ezgi Budak dedi ki...

Bizede çıkabilir
ezgi-budak@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Sinema sevgimiz ortak,belki bu güzel defterlede yazmaya başlarım:)
Betül ARSLANTÜRK

gezicini dedi ki...

Biz de Yiğit ile birlikte şansımızı deneyelim.
sevgiler

gelincika dedi ki...

Bana bol şans Amelia hayranı olarak deftere bayıldım :)
twitterda paylaştım
https://twitter.com/pembelego/status/322323336212398080
facede yokum

gelincika@gmail.com

http://loveandsmile.wordpress.com/

sevgilerimle :)

Adsız dedi ki...

Keyifle takip ediyorum... Sağlıklı pratik lezzetli tarifler güzel fotoğraflar eline emeğine sağlık anne kedi Sevgiler
Senay Çakmakoğlu
senaycakmakoglu@gmail.com

İpek Mumcuoğlu dedi ki...

Sevgili arkadaşım, ben ne zamandır anne kediyi ziyaret edemiyorum. Malum evde bilgisayara hiç elimi süremiyorum, hastanede de bu sitelere girilmiyor. Bugün, karidesli noodle tarifini hatırlamak için girmiştim. Bizimkiler buna bayılıyor. Metro ziyaret edildi, egg noodle ve zencefil turşusu alındı. Az sonra hazırlık başlayacak. Facebook sayfana bayıldım. Kızıma annenin yaptığı patchwork örtünün resmini gördüm. O örtü yatağımızdan çıktı ve tüm oyunlarımızın bir parçası artık, hep ortada. Sizi seviyoruz. Yiğit'i çok öpüyorum.

alev dedi ki...

Bu güzel bloğu zevkle takip ediyor, zaman zaman tarifleri deniyorum. Her yaptığım tarif evdekilerce çok beğeniliyor. Yeni yayınlarında buluşmak üzere, sevgiler...

Adsız dedi ki...

Neredeyse kaçırıyormuşum, yetiştim sanırım, hayatımıza renk kattığın için teşekkürler Pınar, sevgilerimle...Ebru Savaş

Göksel dedi ki...

Bu ay şans bizden yana

müge dedi ki...

sıra bizde olsun

neval d dedi ki...

bu ay ben de katılıyorum

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails