16 Şubat 2013 Cumartesi

ANNE KEDİ'nin Hediyeleri 1 / Çekiliş Sonucu

2 hafta süren çekiliş süremiz dün akşam sona erdi, blogun yorumlarını tekrar onaylı hale getirdim. Baar'ımla beraber bugün saat 10:00'da çekilişi yaptık. Bu süreçte 26 yorum oldu, ilk çekiliş için iyi bir sayı oldu bence. Önümüzdeki aylarda daha çok katılımlı çekilişler diliyorum.


Çekilişe katılan isimleri yorumlar kısmında da görebilirsiniz. ve kazanan:


25. sıradaki hem kedileri hem de kitapları seven Nermin Hanım, tebrikler. Nermin Hanım'dan annekedim@gmail.com adresime kargo için adres bekliyorum.

2 yorum:

Nermin dedi ki...

İnanmıyorum ya çok teşekkür ederim. Çok sevindim gerçekten. Hemen bilgilerimi gönderiyorum. Resmen yerimden sıçradım sevinçten. :) Çok ama çok teşekkür ederim!

PINAR dedi ki...

Nermin Hanım tebrikler, kargonuzu bugün gönderiyorum.
Sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails