4 Eylül 2012 Salı

Okula Dönüş 2012


Yeni Döneme Hazır mısınız?

Eylül ayının gelmesi ile yaz ve tatilin bittiğini, yeni bir okul döneminin başlayacağını daha iyi anladık sanırım. Bu sene eğitim sistemindeki değişikliklerden etkilenen herkese kolaylıklar ve sabır diliyorum. Bütün bir yaz çocuğu anaokuluna gitmesi gerekirken birden 1. sınıfa başlayacağını öğrenen annelerin sıkıntılarını, kararsızlıklarını çevremde birebir yaşadım. Sınıf mevcutlarının 80 kişi olabileceği düşüncesi ile boğuldum, okul bahçelerine baraka sınıflar yapılacağını duyunca daraldım. Kendimi onların yerine koydum, düşündüm. Bir de 4. sınıftan 5. sınıfa geçecekken kendilerini ortaokulda bulan çocuklar var, umarım bu sene herkes için sıkıntısız geçer. Bugün SBS ile ilgili yeni bir haber okudum, çocuklarımızı daha neler bekliyor, bilmiyorum.

Yaz tatili bitiyor. 17 Eylülde yeni öğretim dönemi başlıyor. Yiğit'in okulu ise bu sene açılışı 1 hafta önce yapıyor, okul 10 Eylülde başlıyor. Açıkçası bu durum işime geldi, evde yalnız geçireceği zamanı 1 hafta ile atlatmış olacağız.

Yazlıktan döner dönmez, benim iznim bitmeden okul alışverişini tamamlayalım istedim. İlk önce okula gittik, yarım saat içinde kırtasiye, kitaplar, yabancı dil kitapları ve kıyafet alışverişini tamamladık. Bu sene okul oldukça organize olmuş, takdir ettim. Her şeyi elimize paketli, kutulu, torbalı verdiler. Ödediğim miktar yalnızca mideme yumruk gibi oturmamış, beynimi de bulandırmış olmalıydı ki bir an bu kadar hızlı alışveriş yaptığımıza inanamadım, eksik var mı diye düşündüm durdum.

Okuldan çıktık, Ankaramın yeni ve uzak AVM'lerinden birine kendimizi attık. Kalan eksikleri tamamladık, böyle bir yerde çocuk sadece annesinin istediğini yap(a)mayacağından, eksik olmayan ama yine de Yiğit'e göre ihtiyaç olan bilgisayar, wii oyunlarını vs. tamamladık.

Şimdi geriye kaplanacak kitap defterler, okula götürülecek malzemelerin hazırlanması, kıyafetlerin tadilatı, ütüsü vs. kaldı.

Bunun dışında yaz rehavetinden kurtulma, yemek uyku düzenini tutturma, annenin yeniden yemek listeleri yapmaya başlaması kaldı. Aslında Yiğit kadar benim de okul dönemine uyum sağlamam gerekiyor...

Bir de Yiğit bu sene dershaneye başlıyor, henüz onun programı belli değil. Hafta sonu, hafta içi programı belli olunca piyano dersini ayarlamak kalıyor geriye.

Bu arada henüz alışverişini tamamlamayanlar için bazı kampanyaları aşağıya listeledim.

İsim Etiketleri Defter, kalem, giysi etiketlerini isteğinize göre hazırlıyorlar. Özellikle küçük çocuklar eşyalarını daha fazla karıştırıp kaybedebiliyorlar. Ben de Yiğit için kıyafet ve kalem etiketlerini kullandım.
Lc Waikiki Okulda Kısa ve uzun kollu beyaz, okul tişörtlerini seviyorum.
M&S Okula Dönüş Leke ve su tutmayan teknolojik kumaşları, iç çamaşırları favorim.
Metro Market Okula Dönüş Çok çeşitli kırtasiyeyi uygun fiyata bulabilirsiniz.
Tchibo Okula Hazırız 5 Eylülde başlıyor.
Faber Castell Grip ürünleri favorimiz.

1 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Haydi hayırlısı.
Allah zihin açıklığı versin.

Bir diğer şımarık annesi Çiğdem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails