24 Mayıs 2012 Perşembe

Mayıs'12 / Balkon Bahçem


Mayıs ayı balkon bahçem için oldukça verimli geçti, bu arada 2 senedir düşünüp durduğumuz balkonu cam ile kapatma işini de yaptık. Benim için oldukça iyi oldu, hem balkon hem oda havasında daha uzun süre kullanabileceğim, çiçeklerimin, otlarımın donmayacağı bir yerimiz oldu sonuçta.


Nisan'12 yazımda çileklerimin, otlarımın yeni dikilmiş hallerini koymuştum ANNE KEDİ'me. Bu ay oldukça gelişip serpildiler. Çilekler her gün birer ikişer kızardılar. Taze soğan ve sarımsakları ise neredeyse bitirdik.



Domates fideleri inanılmaz bir hızla büyüdüler, çiçek açtılar. Bakalım hepsi domatese dönüşmeyi başarabilecek mi.



Evde buzdolabında dereotu, maydanozu saklamayı pek başaramam, hemen çürürler. Bu nedenle saksıdaki dereotu benim için çok kıymetli. Maydanoz ve fesleğen dikmediğim için çok pişmanım, belki hala deneyebilirim. Fesleğenler çimlendikten sonra çürümüştü, bir daha denemedim.


Mis kokulu nane ve kekik ise şu ara tüm salata ve yemeklere mutlaka ekleniyor. Balkonda özellikle taze ot, baharat yetiştirme konusunda kendimi biraz daha geliştirmeliyim. Niyetim fesleğen, maydanoz, semizotu ve tatlı biber yetiştirmek, tabii ki balkonda yer bulabilirsem.

5 yorum:

Çiçeklendim dedi ki...

Muhteşem bir balkon:) Ben de istiyorum böyle bir şeyler yetiştirip büyütmek...Bakalım kısmet:) Çok sevgilerimle:)

PINAR dedi ki...

Teşekkür ederim, isteyince oluyor, ben de bu seneye kadar çok aktif değildim balkon konusunda.
Sevgilerimle

nalan dedi ki...

amanın domates fideleri harika. nane de itinayla kıskanıldı.
tahtaya vurmayı ihmal etmedim yine de. üç kere :)

PINAR dedi ki...

Nalan Hanım benim domatesler sizin pembelere benzemese de fena sayılmazlar :) Umarım başarırım da seneye pembe domatese niyetlenirim.
Sevgilerimle

nalan dedi ki...

kesin başarırsın.
seneye pembe tohumları benden :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails