8 Nisan 2012 Pazar

Nisan'12 / Bahar Geldi Sonunda


Havalar ısındı, güzelleşti diyerek bu hafta sonu balkonumuzu çiçeklendirmeye karar verdik. Her sene olduğu gibi bu sene de Yenimahalle, Karşıyaka seralarına gittik.


Seralar muhteşemdi, çiçekler görülmeye değerdi. Ortancaları çok seviyorum ama balkonda saksıda ne kadar yaşar bilemediğim için almadım.


Bu sene saksılara sadece menekşe yaptık, geçen senelerde karışık yapıyorduk ama bu sene menekşeler çok daha güzel.


Mutfak camının önüne 3 minyatür gül diktik. Mutfaktan balkona girip çıktıkça mis gibi kokuyorlar.


Yiğit için çilek fideleri aldım, umarım kuşlar rahat bırakır da oğlum yer çilekleri.


Her sene olduğu gibi taze baharat aşkım kabardığı için bu sene daha çok baharat ve yeşillik de ektim. Nanelerim fotoğrafları çektiğimden bu yana daha da büyüdü, son hallerini tekrar eklerim.

 Az da olsa sarımsak ve taze soğanlar, daha da çoğalacaklar, bunlar ilk denemeler.

Taze kekiğim coşmuş durumda, mis gibi kokuyor, koparttıkca coşuyor.


Bunlarda Bauhaus'dan aldığım Mutfak Bahçem markalı dereotu ve fesleğen, hayal kırıklığı ile sonuçlandı. Fesleğenler daha fazla büyümedi, benim de hatam var sanırım fazla su verdim, çürüdüler. Dereotu ise hala canlı ama büyümüyor :(


ve menekşelerim saksıda...

5 yorum:

Feyza S. dedi ki...

Hepsi cok guzel :)

birdilimdus dedi ki...

Ne güzeellleerrrr ben de bu ara istiyorum soğan sarımsak dereotu ve maydanoz ekmeyi balkonumda birr yer yapacağım ama bakamam diye korkuyorum :)))

Sevgiler,
Evren

ozlem dedi ki...

aaaa harika, ben de bu haftasonu sardunyalar aldım balkonuma, ilk denemem umarım bakmayı becerebilirim. Daha şimdiden her sabah kontrol ediyorum açtılar mı diye

bir fincan mutluluk dedi ki...

Ben de istiyorum ama soldururum diye de almaya çekiniyorum , bir ara cesaretlenip alsam ben de balkonumu renklendirsem ne güzel olurdu ..

Oglak Kizlari dedi ki...

Ohhhhhh.. ellerine, gönlüne sağlık.
Taze kekik ekmek için geç mi kaldım acaba.

Özenen anne Çiğdem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails