14 Şubat 2012 Salı

The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore

Geçen hafta Bir Dolap Kitap'ta şu yazıyı ve şu sayfayı okuyunca, çok sevindim. Demek 14 Şubat'ın tüketim çılgınlığına dönüşmediği farklı uygulamalar da varmış Ben kendi kitap değiş tokuş etkinliğimi gerçekleştiremedim ama zaten bunu sık sık yapıyorum.
Bu yazının başlığına gelirsek "The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore" bir çok ödül almış, harika bir animasyon. Bu sene Oscar’ın “animasyon türünde en iyi kısa metrajlı film” dalına da aday olmuş. Benim gibi kitapseverlerin seveceğini umuyorum.

2 yorum:

nilay dedi ki...

Benim çevremde kitap değiş tokuşu yapabileceğim o kadar az kişi kaldı ki :((
Ne acı
Sevgiler Pınar'cım

Oglak Kizlari dedi ki...

Bayıldım, hemen bulup seyredeceğim.

Teşekkür ederim.
Kitapkurdu anne Çiğdem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails