8 Ocak 2012 Pazar

Mehtap Cerana


Zaman zaman çok sık olmasa da ANNE KEDİ'de severek kullandığım mutfak malzemeleri, ürünlerden bahsediyorum. Bu konuda gerçekten çok seçiciyim, severek kullandığım her şeyi arkadaşlarımla, dostlarımla mutlaka paylaşırım.
Mehtap Cerana serisi de memnun kalarak kullandığım ürünlerden birisi. Mehtap'ın Cerana marka seramik kaplı bu ürününü kullanmadan önce kendime denemek için uzun bir süre verdim ve sık sık kullandım.  Gerçekten çok memnun kaldığım için burada da paylaşmak istedim. Bir de çok şık pembe tonlarında bir tasarımı var ki ben çok sevdim.


Mehtap Cerana ile daha fazla bilgiyi Mehtap'ın internet sitesinden alabilirsiniz.
  • Cerana, yüksek ısıya, renk değişimine ve matlaşmaya karşı dayanıklı ve dış yüzeyi çelik sertliğine yakın dayanıklı aluminyum alaşımdan üretilmiş
  • İç yüzeyi PFOA free kriterine uygun ve özel yapısı seramiğin sağlığıyla, klasik yanmaz yapışmazların dayanıklılığını birleştiren Cerana tencere ve tavalarda, daha etkin bir yapışmazlık özelliği bulunuyor. 
  • İçeriğinde kurşun, kadmiyum, civa gibi ağır metallerin olmaması da ürünü daha sağlıklı bir hale getiriyor.
  • Food Contact Safety (Uluslararası gıda ile temasa uygunluk) sertifikasına sahip
  • Ar-Ge çalışmaları sonucu ortaya çıkan aluminyum alaşımın üzerine uygulanan yeni kaplama malzemesi ve tekniği sayesinde, Cerana diğer seramik ürünlerin aksine bulaşık makinesinde yıkanabiliyor. 

Web adresi: http://www.mehtap.com.tr/
On-line satış mağazası: http://www.mepos.com.tr/



1 yorum:

Fatma dedi ki...

iyi günlerde kullan canım bende çok meraklıyımdır mutfak ürünlerine ama böyle kullanan kişilerden bilgi memnuniyet duyunca içimdaha rahat alabiliyorum güveniyoum:)
teşekkürler paylaşımın için:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails