18 Ekim 2011 Salı

Ekim'11


Eylül ayının çılgınlığından sonra sakin geçmesini dilediğim bir ay. İşleri yoluna koymuşum, düzeni tekrar sağlamışım, alışveriş çılgınlığı bitmiş, nezle, sinüzit geçirip atlatmışız daha ne olsun.
Bu aralar bol bol öğretmen görüşmesi yapıyorum, 6. sınıf olup her dersin öğretmeni ayrı olunca görüşme sayıları da arttı dolayısıyla.
Benim minik adamım büyüyüp kocaman adam olma yolunda ilerliyor, bu arada ergenlik denilen uzun ve bilmeceli dönem de başladı. Yiğit bana sabırlı olmayı öğretiyor diyorum ama şimdi sabrımı 5 ile çarpmam gerekiyor.
Mutfak maceraları monoton şekilde devam ediyor, hiç yeni tarif denemiyorum, misafir yoksa pasta, tatlı da yok, bu blog bir süre daha arşivden tariflerle devam edecek gibi. Yeni tarif denemememin sebebi düşük Gİ beslenmeye gayret etmemizden kaynaklanıyor, aslında bu tür beslenme biçimi ile hafif tarifler kategorisini zenginleştirebilirim.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails