18 Aralık 2010 Cumartesi

Nesfit Kırmızı Meyveli

Nesfit Kırmızı Meyveli
Bu aralar bloğumu ihmal ediyorum ama sene sonu yorgunluğu, uzun süren hastalıklar ve yapılacak işlerin birikmesi nedeniyle akşamları evde bilgisayarın başına geçemiyorum.
FikriMühim'in "Forma Girmenin Yeni Yolu : Nestle Nesfit Kırmızı Meyveli" kampanyasının paketi geleli bir hafta oldu, ben de bir haftadır Nesfit'i kahvaltılarımda tüketiyorum ama paylaşmak için beklemek istedim. Sabah 6.30'da kahvaltı yaptığımız için Nesfit kasemin fotoğrafı çok canlı çıkmadı. Aslında kırmızı meyveler çok iştah açıcı ve lezzetliler.
Nesfit Kırmızı Meyveli, tam tahıllı içeriği ile 14 gün boyunca her sabah ve akşam bir kase tüketince, tabii ki öğlen öğünlerinde dengeli beslenerek ve düzenli egzersizle, forma girmeye yardımcı oluyor. İçindeki kırmızı meyveler ise dondurularak kurutulmuş gerçek çilek dilimleri, vişne ve ahududu parçaları.
1 kase Nesfit kırmızı Meyveli 125 ml yağsız süt ile tüketilince günlük kalsiyum ihtiyacının en az %29'nu, demir ihtiyacının % 24'nü karşılıyor.
Ben şu sıralar Nesfit Kırmızı Meyveliyi kahvaltılarımda çok severek tüketiyorum.

1 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

kolay gelsin.
Nesfit kırmızı meyveliyi sevmedik biz.
size afiyet olsun.

Paylaşımcı anne Çiğdem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails