22 Eylül 2010 Çarşamba

Nihayet

Neredeyse bir aydır ne sayfama ne de Yahoo ve Facebook'daki gruplarıma yazamıyorum ama elimde olmayan nedenlerle.... Önce hava çok sıcaktı, leyleği havada görmenin sonucu çok gezdim, daha da devam edecek gibi. Denizi çok özledim, tam kavuştum derken hastalanıp tadını çıkaramadım, neyse ki tadını çıkaran oğlum oldu. Sonrasında Ramazan, Bayram, tatil, basketbol heyecanı, okul telaşı, alışverişler, evde yapılan ufak tefek tadilatlar, arızalanan bilgisayar ve nihayet okulun açılması ile devam eden günler. Bu arada çok çok yazmak istedim ama olmadı. Umarım bundan sonra soluksuz devam edebilirim. Bu uzun süreçte yorum ve mail yazan, arayan soran herkese teşekkürler, bu yoğunluklar nedeniyle kimseye geri dönüp cevap yazamadım, kusuruma bakmayın.

(Ayvalık)
Önümüzdeki günlerde Kameranın Arkası'na biriktirdiğim fotoğraflar eklenecek, mis kokulu minik bir kız, adaşım, ziyaret edilecek, minik İpek'im sevilecek, Yiğit'in kursları düzenlenecek, bu kadar gezmenin sonucu alınan kilolar verilecek, listelerdeki daha bir çok iş tamamlanmaya çalışılacak. 
(4 Eylül'de göç etmek için toparlanan bir grup leylek)
Okulların açılması ile "normal" hayatımıza geri döndük, sabah erken kalkıp kahvaltı hazırlama telaşı, akşama yemek, okul dönüşüne değişik tarifler hazırlama telaşı, dolayısıyla artık daha çok mutfaktayım. Bu da kısmetse yeni tarif ve fotoğraflar demek.
(Gölcük)

(Tire)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails