29 Haziran 2010 Salı

Haziran

Takıldım

Bu ay zorladı beni, zavallı ANNE KEDİ'ye tarif yazmaya, fotoğraf çekmeye halim kalmadı, yapabildiklerimi de zorlayarak yaptım.
İşten güçten yakınacak değilim ama Haziran ayı zor geçti (aman daha 2 gün var):

Okulların kapanması, karne sevinci, yaz okulu telaşı
Yıl sonu sergisi
Kırık, henüz tam iyileşememiş bir diz kapağı
Yağmur, soğuk, fırtına
İlk sahne heyecanı
Bir gastroenterit
Daha gidip göremeden su bastığı için kapanan bir sergi

Bu ay içinde bir kütüphaneye üye oldum, kendim ve oğlum için. Okumak istediğimiz kitapların bir kısmını hiç olmazsa kütüphaneden almaya karar verdim. Her zaman istediğim tüm kitapları bulamıyorum ama bulabildiklerim de yeter.
Ne zamandır okumaya niyetlendiğim Ayn Rand'ın kitaplarını kütüphaneden ödünç alarak okumaya başladım. Şu an ikinci ciltteyim.(Atlas Shrugged "İtirazsız", "Ya Öyle Ya Böyle", ""Gerçek Gerçektir")

2 yorum:

Oglak Kizlari dedi ki...

Ay nerede bu kütüphane. Varmı ki bizde??

Geç de olsa geçmiş olsun.

Kitapsever anne Çiğdem

PINAR dedi ki...

Adnan Ötüken İl Halk Kütüphanesi Çiğdem Hanım. Kültür Bakanlığına bağlı, mutlaka size yakın yerlerde de vardır.

http://www.adnanotukenkutup.gov.tr/ana-sayfa/1-73819/20111123.html

Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails