23 Mayıs 2010 Pazar

Haftasonu

Bu haftasonu mutfakta çok zaman geçirdim özellikle cumartesi günü. Yemekler hep pratik yemekler oldu ama işe yarar çalışmalarım da oldu. Önümüzdeki günlerde tüm tarifleri paylaşacağım.


Yiğit istediği için bu hafta sonu noodle yaptım ancak öğle yemeği için hemen istediği için eldeki malzemelerle kabaklı noodle hazırladım. Karidesli Noodle tarifinde yer alan malzemeleri aynı şekilde kullandım. Sebze olarak ince doğranmış kabak, sarımsak ve taze soğan kullandım. Karides olmadığı için oğluma bir parça balık kroket kızarttım. Yiğit istemedi ama biz kendi tabağımıza kıyılmış, taze dereotu da ekledik.
Bu hafta sonu 3 yeni tarif denedim. Çorba tarifi Sahrap Soysal'dan, bol bakliyatlı, besleyici Ekolojik Anadolu Çorbası. Yeşil Erik Reçeli'ni daha önce tatmamıştım bile, reçeller kitabını karıştırıken denemek aklıma düştü.





Safranlı Kek








Yeşil Erik Reçeli








Ekolojik Anadolu Çorbası

2 yorum:

Eylem dedi ki...

erik reçelini merakla bekliyorum.

PINAR dedi ki...

Tamam o zaman gelecek ilk tarif erik reçeli olsun.
Sevgilerimle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails