22 Nisan 2010 Perşembe

Nisan

Çok çok zor geçen bir ay. 2010 beni yoruyor ama bu yorgunluklar tatlı, zararsız yorgunluklar, hastalıklar, gönül yorgunlukları olmasında. Şu sıralar fotoğraf bile çekemediğim için bana ait olmayan fotoğraflarla yazıya devam...

Çilek yeme işini abarttım, bir de bu diyet kontrolsüz gidiyor ama yine de farketti.

Yemek yapmak, yeni tarifler denemek istiyorum ama yapamıyorum, sıradan, basit yemekler yapmaya ancak fırsatım oluyor. 

Bu sene benim için Ankara Müzik Festivali olamadı, hala umudum var.

Bu ay başka ne istiyorum:

Edebiyat dışında okumam gerekenler olunca kitaplarıma sıra gelmedi, okumak istiyorum.

Kış boyunca fırsat buldukça elime aldığım battaniyeyi bitirmek istiyorum. Kafamdaki "parlak" projeleri yapmak istiyorum, evi Derya Baykal'ın stüdyosuna çevirmek istiyorum....

Balkonu çiçeklendirmek, canlandırmak istiyorum.

Listemde bekleyen onlarca filmden birkaçını seyretmek istiyorum.

Onca tiyatro çocuklar için Ankara'ya gelmişken oğlumla tiyatro keyfi yapmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails