8 Mart 2010 Pazartesi

Mart


Sabırsızlıkla beklediğim günler geldi, geliyor. Kasvetli kış arada sırada kendini hatırlatsa da bahar artık kapımızda. Sabah serviste dışarıya baktığımda ağaçların çiçeklendiğini gördüm, inanamadım.

Bu yastıkların fotoğrafını daha önce yazıp kaldırdığım 3 şey / 1 başlıklı yazıda görmüş olabilirsiniz. Tabii ki annemin el emeği, Yiğit'e hediye olarak yaptı, yazıyı istemeden kaldırdım ama yastıklarıma kıyamadım.


Bu aralar fanatiği oldum bir site var, Film Adamı (madamı). İzlediğim, izleyeceğim filmleri listelemekten, unuttuğum film var mı diye başka listelere bakmaktan kendimi alamıyorum. Kötü yanı ise listelediğim o kadar filmi hangi arada izleyeceğimi bilememek.

Aralık ayında kıpkırmızı yapraklı olan Atatürk Çiçeğim (Poinsettia) ise kırmızıdan yeşile dönerek sıcak günlerin geldiğini müjdeliyor.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails