20 Aralık 2009 Pazar

Eve Dönüş



Bugün ne zamandır bizlerden uzak olan, İngiltere'yi keşfetmeye giden kardeşim için tüm aile bir araya geldik. Baharımız'dan sadece üç ay ayrı kaldık, onun için önemli, yorucu, eğitici bir ayrılıktı. Sonunda uzaklardan evine döndü, belki yine gider, onun için en güzeli ve hayırlısını diliyorum.



Bahar için tüm aile bir araya geldik, pazar sabahı daha kargalar uyanmamıştı, Yiğit ve İpek'imizi de aldık anneannelere gittik, hep beraber güzel sofralar paylaştık, kahvaltı ile başlayıp akşam yemeğine kadar beraberdik, daha çok Bahar'ı konuşturduk. Hatta en ucubik cümleleri İngilizce'ye çevirttirdik. Bu arada Çiğdem'in bu konuda içinde yatan cevheri de keşfettik.



Kardeşim Londra'dan eli kolu dolu gelmiş, bir sürü hediyeler getirmiş. Beni en çok sevindiren kitaplar oldu, Yiğit ise Lego Star Wars (Anakin'in gemisi) hediyesine bayıldı.


4 yorum:

Arzu'nun Güncesi dedi ki...

Ailece geçirilen günler kadar insanı rahatlatan birşey yok. Allah sevdiklerimizden ayırmasın. Sevgilerimle

annemineli dedi ki...

Canım benim kardeşimde Londra'da yaşıyor.Kurban bayramında gelmişti.Kavuşmak çok güzel birşey.Kızımda Amerikada idi oda yeni geldi.Ayrılmak kötü ama birleşmek süperrr.Sizi en çok ben anladığımı sanıyorummm.Gurbet çok acı,Dağ ardı ayrılığı versin.Dağ altı ayrılığı vermesin.Çenem düştü,Sevgilerrrrrr.Selamlarrrrr.

tatlilar gülcandan dedi ki...

elerinize emeginize saglik nefis tarifleriniz var

Adsız dedi ki...

Baharın evine gelmesine sizlere kavuşmasına çok sevindim.
2010 yılının herkeze umut ve mutluluk getirmesi dileğiyle, tüm aileye özellikle yılbaşı akşamı o muhteşem sofrada benim kulaklarımı çınlatarak anmanızı istiyor, sağlık, huzur sevgi dolu uzun yıllar geçirmenizi temenni ediyorum.
Arzu ÜNAL

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails