8 Aralık 2009 Salı

Aralık




Zor bir senenin sonuna geldik, sayılı günlerden de telaşla geçiyoruz. Umarım zorluklar ve hastalıklar bu sene ile birlikte biter, daha neşeli, sağlıklı, huzurlu günler gelir.

Aralık ayı bizim için oldukça hareketli ve yoğun geçer. Ben çok telaşlanırım, planlar, listeler yaparım, kararlar alırım. Yeni yıla kendimi hazırlarım, bu arada etrafımda yılbaşını hatırlatan bir şeyler olsun isterim. Bu senenin çiçeği annemden hafta sonu geldi, Poinsettia bu ayların çiçeği benim için, yeni bir yıl için, yeşilden kırmızıya dönen yaprakları ile göz alıcı bir afet.

Aralık ayının en hareketli zamanları Yiğit'in doğumgünü olması nedeniyle son hafta oluyor. Yılbaşı gecesinden önce bir doğumgünü partisi atlatıyoruz. Bu senenin parti planı biraz dar kapsamlı olacakmış, Yiğit Bey planlarını yapmış bile. Yılbaşı gecesi içinse plan yapılmadı, biz ev kuşu olduğumuz için mutlaka evdeyiz ama hangi evde?



Senenin son 2-3 haftası ortalara çıkıp, sonra unutulan, ağaca asılmayı bekleyen bir kutu süs gözümüzün içine içine bakıyor. Geçtiğimiz sene ortaya saçılamamışlardı bakalım bu sene ne olacak.



Akşamları İngilizce çalışmam gerekirken ben bunlarla uğraşıyorum, of sıkılırım nasılsa diyorum ama şu an çok eğleniyorum. Stres yumakları bunlar, bol bol ör, rahatla, benimkiler mavi, pembe ve beyaz.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım bu çiçeğin adı atatürk çiçeği,ingilterede diğer adıyla geçiyor.

PINAR dedi ki...

Atatürk Çiçeği olduğunu biliyorum, yazmamışım teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails