24 Eylül 2009 Perşembe

Okula Dönüş

Yeni Eğitim Öğretim Dönemi hepimize hayırlı olsun, tüm çocuklarımızın sağlıklı ve huzurlu bir dönem geçirmesini diliyorum.
Önümüzde uzun ve yorucu bir sene var, çok çalışıp çok yorulacağız. Yaz tatilinde iyice dinlendik, önümüzdeki dönem için enerji depoladık.
Cümleleri çoğul yazmamın nedeni kendimi öğrencilerin yerine koymam değil ama aynı tempoyu oğlumla yaşayacağım kesin.
Tüm senenin favori çizgi filmi Ben 10 olunca okul alışverişlerimizde Ben 10 resimli her türlü malzeme alındı, bu nedenle Ben 10 ödev defteri bize poz verdi.

3 yorum:

müjde dedi ki...

Oğlunun yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun canım.Sevgiler...

nilay dedi ki...

Biz o dönemden kurtulduk Allah'a şükür. Ata artık düz defter ve düz dümdüz etiketler istiyor.
Yeni öğretim yılı hayırlı olsun. Sevgiler

birdilimdus dedi ki...

Canım benim tüm çocuklarımıza hayırlı olsun ve hepsine başarılar diliyorum.

SEvgiler,
Evren

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails