18 Eylül 2009 Cuma

Buralardayım...

Uzun zaman oldu, sesim soluğum çıkmadı. Gözlerim bilgisayar ekranında kilitli kaldı ama elim klavyaye gitmedi. Blogumun birini geçici olarak kaldırdım, belki daha sonra devam etmek için. Neyseki bu durumda sona erdi, yine buralardayım...

Bu süre boyunca boş duramadım doğal olarak. Kışlık biber, kışlık domates püresi, vişne likörü hazırladım. Sık sık sofralar kurdum, bol bol yemek ve tatlılar bir de tepesi makinenin camına yapışan ekmekler pişirdim. Oğlumun okul hazırlıkları ve alışverişi ile ilgilendim.

Tarifleri fırsat buldukça eklemeye başlarım ama önce sırada bayram, minik bir tatil bir de yeni okul dönemi var.

İyi Bayramlar !

4 yorum:

gezicini dedi ki...

bizden de iyi bayramlar.. elinize sağlık, hamarat olmak iyi güzel birşey...
sevgiler
gorki

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Hiç boş durmamışsın Pınar'cım, ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

Canım hoşgeldin.
Allah bir daha sanada o sıkıntıları yaşatmasın.
Kaç yıllık evli olmama rağmen senin tariflerinden yemek pişirmeyi bilmeyen biri gibi faydalanıyorum.
Bizleri sakın bırakma, sayende soframa değişik lezzetleri sunuyorum.
İyiki varsın!.....
Arzu AŞLAKCI

PINAR dedi ki...

Gorki teşekkür ederim.

Aslıcım teşekkürler, evde olunca boş duramadım :)

Arzucum, çok sağol, iyi ki sizler varsınız, inşallah hiç birimiz böyle sıkıntılar yaşamayız. Seni çok çok öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails