5 Nisan 2009 Pazar

Mim

Sevgili Nilay beni mimlemiş, cevaplarım gecikti, kusuruma bakmasın. Mim'in konusu "Bu aralar aklınızı, beyninizi kurcalayan, almazsam gözüm açık giderim dediğiniz, hatta almak için yanıp tutuştuğunuz, rüyalarınıza giren 3 ürün nedir?
Aslında almasam gözümün açık gideceği, rüyalarıma giren bir ürün aklıma gelmedi, geç cevaplamamın bir nedeni de bu ama bazı ürünler var ki almak isterim.
1. Evita Peroni tokalar, dayanamam, her modelinden almak isterim. Tokalara düşkünüm gerçekten özellikle taşlı, çiçekli olanları severim.
2. Doğal olarak mutfağım için aletler, cihazlar vs. Kitchen Aid miksere kim hayır diyebilir ki? Tefal Actifry ise az yağ ile kızarma yapması açısından listeme girdi bile.



3. Yemek ve Pasta kitapları


Ben de Aslı , Neslihan ve 2 Bahar'ı mimlemek istiyorum.

3 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Pınar'cım teşekkürler, düşünmeye başladım bile :)

neslihan dedi ki...

Pınarcığım teşekkür ederim mimin için,ah ahhh,senin istediklerinden ben de isterim:-) hele mutfak aletleri gözümde tüter:-)sevgilerimle canım....

Bahar's Diary dedi ki...

Çookk teşekkür ederiz... Biz de üç kişiyi mimledik. Bakalım neler olacak. Bizi izlemeye devam et :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails