24 Eylül 2008 Çarşamba

Sobe

Aslı beni sobelemiş, ben de cevaplayayım...


İsminiz?
PINAR


Nerelisiniz?
Ankara

Yaşadığınız yer?
İzmir

Mesleğiniz?
Mikrobiyoloğum

Hobileriniz?
Ailemden gelen sinema ve fotoğraf tutkusu, bir de çok çok kitap okumak. Bir de fırsatım olursa CNBC-E'de dizilerim var, ara sıra onları seyrederim.


Evli misiniz?
12 yıldır


Kaç çocuğunuz var?
Bir oğlum var, Yiğit.


En sevdiğiniz yemek?
Et yemekleri ve zeytinyağlı ot salataları, mezeler.


En sevdiğiniz tatlı?
Çikolata

Sevdiğiniz müzik türü?
Ruh halime göre değişir ama daima Soul & Jazz.


Nerelere gitmek istersiniz?
Önce memleketim, görmediğim çok yer var. Yurtdışında ise önce Uzakdoğu ülkeleri.


Ben de eğer kabul ederlerse Nilay 'ı sobeliyorum, kolay gelsin..

11 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Pınar'cım cevapladığın için teşekkür ederim, mesleğini bilmiyordum, öğrenmiş oldum..

neslihan dedi ki...

Sevgili Pınar çok ilginç bir meslek,çalışıyor musun.

ben de bayılırım cnbc-e dizilerine:-)))

sevgilerimle...

birdilimdus dedi ki...

Pınarcığım ben de çikolatayı tek geçerim canım :))

Sevgiler,
Evren

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Pınar'cım Kadir Gecen mübarek olsun, Allah dualarını kabul eylesin..

nilay dedi ki...

Beni böyle çok zor olmayan bir mimle sobelediğin için teşekkür ederim arkadaşım. en kısa zamanda cevap vereceğim

neslihan dedi ki...

Sevgili Pınar kandilin mübarek olsun canım.sevgilerimle...

Huriye dedi ki...

Pinar'cigim çok hos cevaplar olmus,insallah diledigin hersey gerçeklesir...Kadir geceniz mubarek olsun dualariniz kabul olsun...kocaman opuyorum...sevgilerimle

zerrin - misss dedi ki...

Pınarım, ben deee bendeee severim cnbc :) Mikrobiyolog önemli bir meslek. Türkiye'de değeri biliniyormu merak ettim..

Öperim pınarım.

Mutlu bayramlar..

PINAR dedi ki...

Güzel yorumlar için teşekkür ederim. Mesleğimi çok seviyorum ve keyifle yapıyorum. Özel sektörde değil, devlet kurumunda çalışıyorum.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Blog harika, resimler süper, enerjiniz pozitif... Ve bunların hepsi bedava.. galiba blogunuzun takipçilerine yeni biri daha eklendi Pinar hanım:)

Ankaradan sevgiler,
Yesim Asti

PINAR dedi ki...

Yeşim Hanım, yorumunuz için teşekkür ederim, çok mutlu oldum.
Sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails