29 Ağustos 2008 Cuma

Dönüyorum...

Kısa bir ara diyeli nerdeyse 1 ay olacak. Evime döndüm, tatil bitti ama izin devam ediyor. Son zamanlarda ihtiyacım olan her şey bu 1 aya sığdı. Tatil, eski ve yeni arkadaşlarla güzel günler, düğünler, bebekler. Dinlendim,yenilendim.

Yiğit ile beraber okullar açılana kadar İzmir'deyiz. Resmi internette buldum, tam da benim son günlerdeki halimi anlatıyor. Kitapların arasında şekerleme yapan bir kediyim bende. Etrafım okunmuş ve okunacak kitaplar, makaleler, yapılacak işlerin listeleri, planlar yazılmış defter ve kağıtlarla dolu, bir de heyecanla kitabını okuyan oğlum...

Okul alışverişi, okul öncesi rutin doktor kontrolleri (göz, kbb, alerji), evi düzenleyip yeni okul dönemine hazırlama, kitaplıkları ve çalışma odasını tekrar tekrar düzenleme, anne oğul kaçamakları ile önümüzdeki günleri tamamlayacağız.

İzmir çok sıcak, mutfakta fazla zaman harcamıyorum. Mümkün olduğunca hafif ve sağlıklı yiyecekleri tercih ediyoruz. Bir de tatilde aldığımız fazlalıklardan kurtulmamız lazım.

Arşivde bekleyen bir çok tarif ve fotoğraf var ama bu sıcaklar ve yapılacak işler bilgisayar başına geçmeyi de engelliyor. Bir iki gün içinde yavaş yavaş tariflerimi eklerim.

1 yorum:

neslihan dedi ki...

Hoşgeldin anne kedi:-) resim çok şeker...sevgilerimle...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails