12 Eylül 2007 Çarşamba

Yemek.name Takvimi

Devletşah bizlere Yemek.Nâme’nin diş kirası olarak bir takvim hazırlamış. Takvimde ramazan için hazırladığı menüler var. İstanbul için imsak ve iftar saatleri de takvime işlenmiş durumda. Menülerde 127 farklı yemek göreceksiniz. Bunların bir kısmı Devletsah.com’da, bir kısmı Yemek.Nâme ’de mevcut. Diğer bir kısmı da ramazan müddetince Devletsah.com’da yayınlanacak. Bana da bu özenli ve yararlı çalışmayı eklemek düşer.

Herkese huzurlu, kalabalık sofraların eksik olmadığı, bereketli bir Ramazan diliyorum.

5 yorum:

Tijen dedi ki...

Sevgili Pınar,
O minik kediye bayıldım. Ah burada olsa da sevsem. Biraz önce seni linklerime ekledim, sevgiler.

PINAR dedi ki...

Tijen,
Teşekkür ederim. Seni devamlı takip edip okuduğum halde bağlantılarıma eklemediğimi farkettim. Hemen hatamı düzeltiyorum. Sevgilerimle.

Tijen dedi ki...

Ben de teşekkür ederim Pınar. Ağız tadın hiç eksilmesin.

Adsız dedi ki...

pınarcım ekmek mak.markasını öğrenebilirmiyim.yada bana hangisini önerebilirsin.şimdiden teşşekkürler

PINAR dedi ki...

Merhaba

Benim makinem Sinbo 4705, çok memnunum.
Teşekkürler.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails