2 Eylül 2007 Pazar

Ratatouille



Yiğit ve BaaR bugün sinemaya gitmişler ve aşçı olmak isteyen fare Remy'i çok sevmişler. Oğlum İzmir'e gelince filmin CD'sini alıp beraber seyredicez. Sinema da teyzesi Yiğit'e patlamış mısır da almış, film çıkışı beraber yemeğe gitmişler.
BaaR, benim de teyzem olur musun?
Remy, sahip olduğu eşsiz yeteneğiyle aşçı olmak için yanıp, tutuşan bir genç. Ancak önünde kocaman bir engel var. O bir fare!!! Çöplerle beslenen bir fare için ailesini de karşısına alarak böyle bir mesleği yapmak başlı başına bir hayal! Ancak kaderin cilvesinin onu Paris kentinin altındaki kanalizasyon sistemine düşürmesiyle birlikte, Remy’nin de hayalleri gerçeğe doğru yol almaya başlar. Kendisini artık yaşamayan ünlü aşçı Auguste Gusteau’nun yarattığı lüksbir restoranın tam altında bulan sevimli fare Remy, artık hayallerine çok daha yakındır.
Finding Nemo (Kayıp Balık Nemo), The Incredibles (İnanılmaz Aile) ve Cars (Arabalar)’ın yaratıcısı Pixar’ın bu yepyeni animasyon filminin senaryosu, Oscar ödüllü Brad Bird tarafından kaleme alınmış. Rengarenk karakterleri ve birbirinden güzel özgün Fransız stili arka planlarıyla beklenmedik keyiflere yelken açan, eşi benzeri görülmemiş eğlenceler vaat eden Ratatuy, Türkçe dublajlı olarak beyaz perdede.
Orijinal Adı : Ratatouille
Yönetmen : Brad Bird
Senaryo : Brad Bird
Oyuncular : Patton Oswalt, Ian Holm, Lou Romano, Brian Dennehy, Peter Sohn, Peter O’Toole, Brad Garrett, Janeane Garofalo, Will Arnett
Yapım : Pixar Animation Studios
Ülke : ABD
Dil : İngilizce
Süre : 110’
Tür : Animasyon / Komedi / Aile
Kaynak: ntvmsnbc

3 yorum:

ESİN dedi ki...

ŞEKERİM EPEYDİR SİNEMAYA GİTMEDİM.BAK SEN BURDA YAZMIŞSINSIN CANIM SİNEMA ÇEKTİ.KEŞKE TEYZEMDE BENİ SİNEMYA GÖTÜRSE)))YA DA BEN TEYZE OLARAK KAANI SİNEMAYA GÖTÜREYİM EN İYİSİ.BU ARADA HALA YERLEŞEMEDİM PINAR.ÇOK DA YORGUNUM.SENİ ÇOK İYİ ANLADIM.ÖPÜYORUMMMMM.

Gönül Döngel Koç dedi ki...

anne pinar naber
yemek kitabını indiridm walla hemen
teşekkür ederiz.
Artık yemekleri ben yapacağım için faideli bir kaynak
HAla kreşe karar veremedim.Sen de ne var ne yok öptüm seni ve yiğiti

PINAR dedi ki...

Esincim, bence evi yavaş yavaş yerleştir, acele etme. Kaan'ı sinemaya bence de götür, hem sen de biraz dinlenmiş olursun.

Gönülcüm, yemek name için Devletşah'a teşekkürler. Gerçekten çok ayrıntılı ve güzel. Ben her sayıyı ekliyeceğim, siz de indirirsiniz. Kreş için karar ver artık, bence çok inceliyorsun :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails