7 Eylül 2007 Cuma

Çantalarımız

Annem, Çiçem ve bana yaz başında kot patchwork çanta dikmişti. İkimizde yaz boyunca çantalarımızı kullandık. Özellikle benim çantam oldukça genişti, her türlü eşyamı aldı, çok rahat ettim. Benim tercihim büyük çantadan yana her zaman, özellikle Yiğit ile kreşe gidip geldiğimiz zamanlarda büyük çantalar çok işime yaramıştı.





Çiçem'in çantası kendisi gibi narin ve kibar oldu. Çantanın üzerindeki çiçekler annemin yatak örtüsünde kullandığı model. Çiçem çantasının daha sade olmasını istemişti, istediği gibi de oldu. Çantalarımızın içinin de fotoğraflarını çekmeliydik, hata yapmışız. Annem çantanın her yerini elinde dikti, bence çok zor ve sabır gerektiren bir iş. Çantalarımızın astarıda çok güzel, çıtır çıtır bir kumaştan, içinde gizli bir gözü ve telefon cebi de var.





Benim çantamın üzerinde güzel bir hanımefendi var. Modeli Japon pathwork dergilerinden seçmiştik. Kızımın elindeki çiçeklerde kurdele işi.




İşin kötü ve üzücü tarafı çantamın kot kısmı İzmir'in güneşine dayanamadı ve soldu. Yiğit'i Ankara'ya götürdüğüm hafta sonu çantamı da anneme teslim ettim, en azından kızımızı kurtarsın.

Önümüzdeki hafta içinde annem ve Yiğit geliyorlar. Onları dört gözle bekliyoruz. Oğlumu çok çok çok özledim. Yiğit gelince çok işimiz olacak, okul kıyafeti, kırtasiye, kitap alışverişleri yapıcaz. Yeni okul, öğretmen ve arkadaşlar; heyecanla okulların açılmasını bekliyoruz. (Heyecanlı olan ben miyim acaba?)

GRİPİN & EMRE AYDIN

5 yorum:

Adsız dedi ki...

bu yazıda benden bahsedilmemiş, çok alındım :))
sevgilerimle
BaaR

ESİN dedi ki...

pinarrrr annenin tekrar ekine sağlık.biliyorsun çantanı hep çok beğendim.çiğdeminkide güzel vallahi.okulunuz hayırlı olsun umarım yiğit orada da çok başarılı olur.bol şans diliyorum ona.öpüyorum hepinizi.

nino dedi ki...

harika cantalar okullu oglana basarilar dilerim

PINAR dedi ki...

Nihan,
Çok teşekkür ederim. Tüm okullu oğlan ve kızlara ben de başarılar diliyorum. Umarım herkes için başarılı ve sağlıklı bir okul yılı olur.

PINAR dedi ki...

Esincim,

Çok sağol. Ben de Kaan' a güzel bir başlangıç diliyorum. Öpüyorum.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails