15 Ağustos 2007 Çarşamba

Nereye Kadar...


BaaR'cım Van'dan Bahçesaray'a giderken çekmiş bu fotoğrafı. Git git nereye kadar...Yol giderken 5 saat, dönüşte 3 saat sürmüş çünkü dönüşte asfalt yol varmış. Fotoğrafı yol kenarında su içmek için durduklarında çeşmenin üzerine çıkıp çekmiş.
Canım kardeşimin çektiği sıkıntıyı fotoğrafı görünce anladım ama burada beni etkileyen şey farklı. Şu an yürüdüğüm yola benzetiyorum. Belirsizlik, sıkıntı, hayatımın dolambaçlı hali sanki. Bu dolambaçlı yollardan geçip daha ferah yollara çıkmayı sabırsızlıkla bekliyorum.

3 yorum:

Esin dedi ki...

Pınarcım bilgi benim hayatımdaki belirsizlikler de çokkkkkkkkk çookkkkk.Belkide bu yollardan daha da uzun karmaşık.Bende düm düz bir otobana çıkmak istiyorum artık hayatımda.O kadar yol yaptılar memlekette bir bizim yolları yapmadılar)Öpüyorum

PINAR dedi ki...

esincim, bir an önce duble yollara kavuşalım diyorum:))

Adsız dedi ki...

Yolun kıvrımlı, dolambaçlı olması önemli değil. Önemli olan varacağınız yere güvenli bir şekilde sizi ulaştırmasıdır. İster double yolda, ister kıvrımlı toprak yolda gidin, vardığınız noktada mutluluk ve huzur bulun...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails