10 Ağustos 2007 Cuma

Makara Kukara

Makara Kukara Bodrum Bitez'de bir eskici dükkanı. Fotoğraflar, Makara Kukara'nın broşüründen. Ankara'dan ayrılmadan önce babam çekmişti. E tabii ki broşürleri de Bodrum seyahati dönüşü babam getirmişti. Bu seyahat tatil için değil iş için :)
Biz ailece eskileri severiz, biriktirmeyi de (eski para, saat, gaz lambası, fotoğraf makinesi ilk aklıma gelenler) severiz. Ne de olsa eski eşyalar yaşananlardan geriye kalanlar. Ben henüz annem ve babam kadar ileri götürüp koleksiyona dönüştüremedim ama benim de hala sakladığım, anıları olan eşyalarım var. Onları şimdilik 1-2 kutuda saklıyorum. Yiğit'i de kendimize benzettik, hatta kendisi işi daha ileri götürdü. Hiç bir eşyasından vazgeçmediği gibi annem ve babamın eşyalarını, antikalarını da hatıra olarak istiyor.


Eski eşyaları, hatırası olan her şeyi seviyorsanız, bir de Bodrum'a gidecekseniz Makara Kukara'nın adresi burada.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok yararlı olduğu kadar, etkileyici de, insanı zaman yolculuğuna çıkarıyor. Mutlaka görülmesi gereken bir yer. Emekle zamanın buluştuğu nokta...

Böyle güzel bir konuya değindiğin için tebrik ediyorum...

Adsız dedi ki...

pinarrrrrrrr
napıyosun
burası çok sıkıcı.bunaldımmmmmmmm

PINAR dedi ki...

asıl ben çok sıkıldım. patlamak üzereyim. haftasonu bir gelse...:(

esin dedi ki...

ah keşke gelse
sen denize girer gevşersin ben nedeyim pinar.nedecem?

gönül dedi ki...

pinarcığım kafayı yediğim malumundur. öpüyorum

PINAR dedi ki...

seni buraya bekliyorum acilen :)
ama acele etmeyelim yine de benim iyimserliğim yavaş yavaş kayboluyor.

PINAR dedi ki...

gönül, çok dert etme, hiç önemli değil. zamanla anlıyor insan :)

Esin dedi ki...

arkadaş ben gelinceye kadar iyimserliğine mukayet ol lütfen)))))

Adsız dedi ki...

cok tesekkurler ilginc

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails