17 Ağustos 2007 Cuma

Fantastik 4: Gümüş Sörfçü'nün Yükselişi



Yiğit'in merakları benim meraklarım haline geldiği için (bazen de tersi oluyor) fantastik kahramanlardan ve filmlerden bahsetmesem olmaz. Hayatımızın ve evimizin son 5-6 yılını Spiderman, Fantastik 4, Hulk, Action man ve türevleri, Batman, Superman kapladığı ve her 3 kelimeden biri haline geldikleri için kendilerinden bahsetmemek haksızlık olurdu.


Süper kahramanlarımızın oyuncakları, oyunları, dergileri, oyun kitapları, çıkartmaları, defterleri vs. bitmek bilmiyor. Her yeni film Yiğit'in istek listesinin de kabarmasına neden oluyor. İlk Fantastik 4 filmini seyrettikten sonra aylarca kolu bacağı uzayan oyuncağı aldırmak için uğraşmıştı.


Yiğit'im filmin vizyona gireceğini duyduğunda bana hemen Gümüş Sörfçü ve Galaktus hakkında bilmem gerekenleri anlattı. Belki bu hafta sonu deniz kaçamağı yapmazsak kendimizi serin bir sinema salonunda bulabiliriz.


Bu film de kahramanlarımız gezegenleri yok eden Galaktus tarafından gönderilen Gümüş Sörfçü'ye karşı mücadele veriyorlar.

Yönetmen :Tim Story
Senaryo :Don Payne, Mark Frost
Oyuncular :Doug Jones, Ioan Gruffudd, Julian McMahon, Jessica Alba, Chris Evans, Michael Chiklis

2 yorum:

ESİN dedi ki...

BÖLE FİLMLERİ BENDE SEVERİM.FEKAT KİMSE BENİ FİLME GÖTÜRMÜYOR(((.YİĞİT NE KADAR ŞANSLISIN.YİNEDE DENİZE GİTTTT.SİNEMAYA HAFTA İÇİ KAÇAMAK DAHA İYİ OLUR.ÖPTÜMMMM.

Adsız dedi ki...

hehehehe
ben sizi istediginiz her yere gotururum...
uzulmeyin kizlar...:)
bu arada fotografin cok cabuk ikinci basliga dustu... yigitin filmini kiskandim dogrusu... :))
opucukler
BaaR

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails